روشن سازی واژن با کربوکسی


از آنجا که بیشتر خانم ها به سلامتی و زیبایی شخصی خود توجه می کنند، چهره دیگر تنها موضوع نگرانی نیست. بسیاری از خانم ها به زیبایی واژن خود بسیار اهمیت می دهند و به دنبال راهی برای سفیدی و روشن سازی آن هستند. روشن سازی واژن یک روش درمانی کاملا بی خطر و بدون درد است. این نه تنها منطقه واژن و اطراف آن را زیباتر می کند بلکه باعث تقویت رابطه جنسی با همسرتان خواهد شد. در این مقاله به بررسی روشن سازی واژن پرداخته ایم و روشن سازی با استفاده از کربوکسی تراپی را به طور کامل توضیح داده ایم. می توانید برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله از فهرست زیر استفاده کنید.

روشن سازی واژن چیست؟

روشن سازی واژن اقداماتی است که برای سفید کردن و روشن تر کردن واژن و نواحی اطراف آن انجام می شود. روشن سازی واژن می تواند با روش های خانگی مانند ماسک های گیاهی باشد و یا استفاده از کرم های شیمیایی صنعتی. با پیشرفت تکنولوژی امروزه پزشکان قادرند با روش های جدیدی مانند کربوکسی تراپی واژن این کار را انجام دهند که بسیار موثرتر می باشد. قبل از پرداختن به روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی بهتر است کمی در مورد تیرگی واژن و دلایل آن بیشتر بدانید.

تیرگی واژن

تیرگی واژن به دلیل تجمع رنگ دانه ها در آن ناحیه می باشد. این عارضه یک وضعیت پوستی بی ضرر است که در آن برخی از قسمت های پوست تیره تر از رنگ طبیعی فرد می باشد. این تیرگی معمولا به دلیل وجود بیش از حد ملانین در پوست است. آنها معمولا به صورت لکه های ریز هستند و در قسمت های بزرگتر پخش می شوند و کمی متفاوت از پوست طبیعی می باشند.

دلیل تیرگی واژن

پوست واژن مانند سایر قسمت های بدن تحت تاثیر بسیار از عوامل مانند افزایش سن ممکن است تغییر کند. بعضی از خانم ها به طور ژنتیکی دارای واژنی تیره هستند اما برخی دیگر به مرور زمان دچار این عارضه می شوند. در زیر به چند عامل مهم در تیرگی واژن اشاره می کنیم:

علت-تیرگی-واژن

افزایش سن

پیری و بعضی سبک های زندگی باعث می شود پوست واژن به تدریج تیره و شل شود. تیرگی واژن در اثر پیری یک عامل اجتناب ناپذیر است اما گاهی اوقات تغییر در سبک زندگی و عادت های روزانه می تواند این روند را کند تر کند.

فاکتور های ژنتیکی

از نظر ژنتیک هر فردی یک سیستم به خصوصی در بدن خود دارد. بعضی از خانم ها به طور مادرزادی دارای پوست تیره تری در نواحی خصوصی بدن مانند واژن و زیر بغل هستند. این مساله با روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم قابل اصلاح است و جای نگرانی نیست.

باکتری و قارچ

بیماری های عفونی و قارچی مانند فولیکولیت نیز یکی از دلایل تیرگی واژن هستند. شما می توانید در مقاله تفاوت عفونت قارچی با باکتریایی واژن با این دو توع عفونت و تفاوتهای بین آنها آشنا شوید.

بارداری و زایمان

بارداری یا زایمان طبیعی که تعادل استروژن را تغییر می دهد هم می تواند باعث تغییر در رنگ پوست واژن شود. این عامل یکی از شایع ترین دلیل های تیرگی واژن در افرادی است که قبلا واژن روشنی داشته اند. جالب است بدانید که کربوکسی تراپی بهترین درمان ترک شکم بعد از بارداری و زایمان است.

تعریق طولانی مدت

تعریق زیاد در ناحیه واژن و دیگر نقاط خصوصی بدن یکی دیگر از عوامل تیرگی پوست می باشد. تعریق زیاد ناحیه واژن را اسیدی می کند و باعث انجام فعل و انفعالات شیمیایی شده که به تیرگی منجر می شود.

اصطکاک به دلیل مالش با لباس

لباس زیر های ضخیم و با جنس ضعیف می تواند باعث اصطکاک زیادی در پوست واژن شود. این مورد در طولانی مدت باعث تغییر رنگ واژن خواهد شد.

رابطه جنسی

رابطه جنسی بسیار زیاد موجب انبساط و انقباض دهانه واژن شده و در دراز مدت طراوت واژن را از بین خواهد برد.

ورزش

بعضی از ورزش ها که باعث تعریق زیاد و اصطکاک پوست واژن می شود هم می تواند باعث تیرگی واژن شود.

اگر به دنبال بهترین کلینیک برای روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی هستید ما دکتر جوانمرد خوشدل را به شما پیشنهاد می دهیم. خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل یکی از بهترین متخصص های زنان در تهران با جدیدترین دستگاه کربوکسی تراپی و تجربه بالا بهترین گزینه برای انجام این عمل می باشد. برای گرفتن وقت مشاوره و ویزیت می توانید با شماره 77714405-021 تماس بگیرید.

فایده روشن سازی واژن

تغییر رنگ در واژن و اطراف آن مشکلات زیادی برای فرد به همراه خواهد داشت. روشن سازی واژن این مشکلات را برطرف کرده و کیفیت زندگی فردی و اجتماعی افراد را بهتر می کند. بعضی از فواید روشن سازی واژن عبارتند از:

رابطه جنسی

تیرگی واژن معمولا رابطه جنسی را برای افراد دچار مشکل می کند. بسیار از آقایان از تیرگی واژن همسر خود ناراضی هستند و این نارضایتی ممکن است در رفتار آنان هم تاثیر بگذارد. اغلب خانم ها با روشن سازی واژن توانسته اند رضایت شریک جنسی خود را بدست آورند.

بهبود رابطه بعد از روشن سازی

رفع محدودیت در استفاده از بعضی لباس ها

اندام زنانه در بعضی از لباس ها مانند لباس زیر و لباس شنا مقداری مشخص است. افرادی که واژن تیره دارند در پوشیدن این لباس ها دچار مشکل هستند و گاها خجالت می کشند. روشن سازی واژن این مشکل را برای همیشه رفع می کند و خانم ها می توانند هر نوع لباسی را با اعتماد به نفس بپوشند.

یکدست کردن رنگ پوست

با روشن سازی واژن رنگ پوست شما یکدست می شود که باعث می شود ظاهری بسیار زیبا داشته باشید.

آیا استفاده کرم های روشن سازی واژن موثر است؟

استفاده از کرم های روشن سازی واژن خیلی موثر نیست. زیرا این کرم ها به نوعی ساخته شده اند که به سوراخ های ریز و متخلخل پوست وارد شوند. زمانی که لباس می پوشید، سطح لباس شما با کرم در تماس است و چون سوراخ ها و تخلخل پارچه از پوست بدن بیشتر است بیشتر کرم ها جذب لباس می شود. البته می توانید برای افزایش اثر بخشی از مقدار کرم بیشتری استفاده کنید اما مقدار کرم بیشتر باعث ناراحتی شما خواهد شد.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

امروزه پزشکان می توانند با استفاده از تکنیک های ابتکاری سفید کننده واژن از طریق کربوکسی تراپی با کمترین درد و با حداقل تهاجم، تیرگی واژن را از بین ببرد. با استفاده از کربوکسی تراپی ظاهر کلی ناحیه واژن بهبود می یابد و علاوه بر جنبه زیبایی، باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت رنگ پوست می شود.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

فرایند روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

در روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی، هدف از بین بردن بافت های تیره رنگ در ناحیه واژن از جمله ران ها است. این تکنیک شامل تزریق گاز طبیعیCO2  به پوست ناحیه تناسلی است. افزایش مقدار گاز دی اکسید کربن در این ناحیه باعث بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی به محل می شود. این کار برای ترغیب تولید کلاژن و از بین بردن لایه ملانین موجود در منطقه واژن امکان پذیر می شود. دقت کنید که چنین نتیجه بسیار خوب و راضی کننده ای را با کرم نمی توانید بدست آورید.

مزایای استفاده از کربوکسی تراپی در روشن سازی واژن

  • ماندگاری بالا و تاثیر سریع: روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی هم سریع اثر می کند و هم ماندگاری بالایی دارد. بعضی از پزشک ها به همراه کربوکسی تراپی دارو های موضعی تجویز می کنند که می تواند ماندگاری روشن سازی را بالاتر ببرد.
  • عدم نیاز به بستری شدن: عمل روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی به بستری شدن نیاز ندارد و فرد می تواند بلافاصله به خانه برود.
  • عدم نیاز به بی هوشی: روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی به بی هوشی نیاز ندارد.
  • عدم احساس درد در حین عمل: کربوکسی تراپی، واژن را بدون احساس کوچکترین دردی روشن می کند و تنها ممکن است کمی حرارت و گرما احساس کنید.
  • عدم وجود عوارض جانبی: کربوکسی تراپی تا کنون هیچ عوارضی نداشته و با خاطری آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی در چند جلسه انجام می شود؟

باید توجه داشته باشید که رنگ پوست واژن در یک شب از صورتی تیره به رنگ صورتی روشن در نمی آید. ابتدا متخصص های زنان و زایمان برای تعیین شدت رنگدانه ها یک معاینه فیزیکی روی پوست واژن انجام می دهند. بر این اساس، تعداد دقیق جلسات لازم تعیین می شود. البته تغییرات بلافاصله بعد از جلسه اول قابل توجه است، اما نتایج مطلوب بعد از تکمیل جلسات حاصل می شود.
معمولا دو یا سه جلسه برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی است اما این مورد برای هر فردی ممکن است متفاوت باشد. خیلی از خانمها متقاضی انجام روشن سازی با کربوکسی تراپی در کنار لابیاپلاستی هستند. جهت آشنایی با لابیاپلاستی این مقاله را مطالعه کنید.

تعداد جلسات روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

بعد از روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی چه اقداماتی باید انجام شود؟

همان طور که گفته شد هیچ احتیاط زیادی برای بعد از عمل وجود ندارد. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد اینست که شما باید واژن خود را سالم و تمیز نگه دارید. از لباس زیر پنبه ای استفاده کنید که تهویه هوا بهتری را فراهم می کند. واژن باید در معرض هوای مطبوع و تهویه مناسب باشد. همچنین ممکن است بعد از عمل کمی سوزش و التهاب در واژن خود احساس کنید. اگر علائم شدید بود به پزشک خود اطلاع دهید تا دارو های ضد التهاب برای شما تجویز کند.

اگر به دنبال بهترین کلینیک برای روشن سازی واژن هستید ما دکتر جوانمرد خوشدل را به شما پیشنهاد می دهیم. خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل یکی از بهترین متخصص های زنان در تهران با جدیدترین دستگاه کربوکسی تراپی و تجربه بالا بهترین گزینه برای انجام این عمل می باشد. برای گرفتن وقت مشاوره و ویزیت می توانید با شماره 77714405-021 تماس بگیرید.

از اینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید متشکریم. اگر سوالی دارید که هنوز جواب آن را نگرفته اید آن را در بخش نظرات زیر همین مقاله مطرح کنید. سوالات شما توسط خانم دکتر جوانمرد پاسخ داده می شوند. جهت دریافت پاسخ سوالات خود مجددا به همین صفحه مراجعه کنید.

2.2/5 - (6 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *