بهترین متخصص زنان در تهرانپارس

بهترین متخصص زنان در تهران پارس

پیدا کردن دکتر خوب همیشه دغدغه بزرگ بیماران بوده است. ما در این مقاله سعی کرده ایم با گفتن نکاتی در مورد ویژگی دکتر خوب و روشها و معیارهای انتخاب بهترین پزشک متخصص زنان، به شما در رفع این مشکل کمک کنیم. اگر شما هم به دنبال دکتر زنان خوب در تهرانپارس هستید این مقاله را از دست ندهید. برای دسترسی به پاسخ سوالات خود می‌توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

چطور یک دکتر خوب پیدا کنم؟

پیدا کردن زدن به جاهایی که به اصطلاح سرقفلی پزشکان است و می توانید بین هزاران تابلو یک پزشک را انتخاب کنید. ولی در بیشتر مواقع پزشک و متخصص کار راحتی است به خصوص با سر این اصلا راه حل خوبی نیست به خصوص اگر مشکل حادی دارید و به پزشک حاذق نیازمندید. شما می توانید به روش های زیر یک دکتر خوب زنان پیدا کنید:

پرسیدن از افرادی با بیماری مشابه شما

از کسانی که مشکل مشابه شما را داشته اند بپرسید که آیا از پزشک خود راضی هستند یا نه. این روش از روش قبلی بسیار بهتر است و مطمئن هستید پزشک حاذقی را برای درمان خود انتخاب کرده اید.

جستجوی اینترنتی

اما زمانهایی هم هستند که کسی مشکل شما را نداشته یا از پزشک خود ناراضی بوده و یا اصلا نمی خواهید تا اطلاع ثانوی کسی در جریان مشکل شما باشد. اینجاست که جستجو در گوگل می تواند بهترین و راحت ترین گزینه‌ی شما باشد.

جستجوی اینترنتی

پرسیدن از پزشک عمومی یا ماما

غالبا پیش از مراجعه به یک پزشک متخصص، با مشاهده علائم اولیه بیماری سراغ پزشک عمومی یا ماما می روید. اگر آنها شما را به یک پزشک متخصص ارجاع دهند، می توانید از  آنها بخواهید یک دکتر خوب متخص زنان را به شما پیشنهاد کنند. پزشک یا ماما، به طور مداوم با بیمارانی مثل شما سر و کار دارد و از طرفی به تجربه دریافته است که مراجعه شما به کدام متخصص زنان بهتر می تواند به درمان شما کمک کند.

سر زدن به بیمارستانهای بزرگ

هرچه بیمارستان بزرگتر و معتبرتر باشد پزشکان بهتری دارد و به خاطر مراجعه بیماران بیشتر، پزشکان در درمان بیماری ها با تجربه تر هستند. در چنین بیمارستان هایی مطمئنا می توانید پزشک متخصص زنان خوب پیدا کنید.

سر زدن به بیمارستان های بزرگ

پنج ویژگی یک دکتر خوب زنان

یک دکتر زنان خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

خوش اخلاق باشد

ارتباط برقرار کردن بین پزشک و بیمار و راحت بودن بیمار با پزشک بسیار مهم است. حتی در اعتماد شما به روش درمانی که برایتان در نظر می گیرد تاثیر زیادی دارد.

آمار بالایی در درمان بیماری ها داشته باشد

آمار بیمارانی که از پزشک راضی هستند نشان دهنده میزان تجربه، توانایی در تشخیص و درمان عارضه و دانش پزشک است.

رازدار باشد

شما هم زیاد شنیده اید که پزشک محرم است. بله، او محرم اسرار شماست و باید راز نگه دار باشد. غالبا ما دوست نداریم اطلاعات بیماری خود را حتی به نزدیکترین افراد خود هم بگوییم. یک پزشک رازدار اطلاعات پرونده پزشکی بیمار خود را در اختیار کسی قرار نمی دهد و در صورت نیاز این کار را با کسب رضایت بیمار انجام می دهد.

پزشک رازدار

داشتن اخلاق حرفه ای

اخلاق پزشکی به این معنا است که پزشک شما در جریان مداوای شما به عمد کاری نمی کند که صدمه ببینید. او مراقبت های بهداشتی را به خوبی انجام می دهد تا از عوارض بیماری در امان باشید یا به دنبال روش های پیشگیری است.

دارای قدرت تصیم گیری باشد

مواردی هست که پزشک باید دست به انتخاب بزند یا به شما کمک کند بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای درمان خود انتخاب کنید. در این موارد او باید قوه تشخیص قوی داشته باشد تا بتواند بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند. مواقعی نیز هست که یک پزشک باید برای نجات جان بیمار خود قدرت تصمیم گیری سریع داشته باشد. گاهی کمترین تاخیر در تصمیم گیری می تواند بیمار را دچار مشکلات و صدمات جدی کند.

معیارهای انتخاب دکتر متخصص زنان خوب

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین پزشک متخصص زنان وجود دارد. عمده ترین معیارهایی که باید برای انتخاب متخصص زنان خوب در نظر داشته باشید عبارت است از:

اعتبار مدارک و گواهی ها

اینکه پزشک شما در کجا آموزش دیده، مدت آموزش چقدر بوده اهمیت دارد. در واقع اینها به شما کمک می کند درجه اعتبار علمی او را ارزیابی کنید. دانستن اینکه آیا بورد تخصصی دارد یا خیر نیز مهم است. برای ارزیابی اعتبار مدارک پزشک می توانید در اینترنت جستجو کنید.

اگر به دنبال یک دکتر خوب زنان و زایمان در تهرانپارس هستید، ما به شما خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل، متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی را پیشنهاد می دهیم. خانم دکتر جوانمرد دارای بورد تخصصی و فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر سراسری هستند. جهت مشاوره یا دریافت نوبت می توانید با شماره 77714405-021 تماس حاصل فرمایید.

تجربه

مدت زمانی که پزشک به طبابت مشغول بوده اهمیت زیادی دارد. زیرا هرچه طولانی تر طبابت کرده باشد با بیماران بیشتری سر و کار داشته و در کار خود مهارت و تجربه کسی کرده است. در حقیقت، کار نیکو کردن از پر کردن است!

تخصص

یکی از معیارهای انتخاب متخصص زنان شناسایی تخصص او است. یک متخصص زنان ممکن است در یکی از حوزه های: مراقبت های دوران بارداری، زایمان سزارین و طبیعی، نازایی و یائسگی و غیره تخصص داشته باشد. شما بر اساس سن و مشکل خود باید تشخیص دهید که کدام متخصص زنان می تواند به شما کمک کند. اگر برای تشخیص این مورد مطمئن نیستید می توانید از پزشک عمومی یا مامای خود مشورت بخواهید.

جنسیت پزشک

یکی از معیارهای انتخاب دکتر خوب زنان، در نظر گرفتن جنسیت پزشک است. زیرا متخصص زنان با دستگاه تناسلی زنانه سروکار دارد. شما برای راحت در میان گذاشتن مشکل خود قاعدتا با پزشک هم جنس خود راحتتر هستید. البته در ایران متخصص زنان بیشتر خانمها هستند.

محل مطب

چون شما بیش از یک بار باید به پزشک خود مراجعه کنید و ممکن است به خاطر مشکل خود درد و مسائل دیگر را تجربه کنید، دوری مسافت می تواند برایتان مشکل ساز باشد. بنابراین بهتر است دکتر متخصص زنانی را انتخاب کنید که به محل زندگی تان نزدیک باشد. در واقع یکی از فاکتورهای مهم انتخاب پزشک، همین دسترسی راحت، بدون ترافیک و خوش مسیر بودن است.

محل مطب

دکتر زنان خوب در تهرانپارس

همانطور که در بخش قبلی گفته شد محل مطب در انتخاب دکتر خوب بسیار تاثیرگذار است. انتخاب پزشکی که به آدرس شما نزدیک باشد هزینه ها و دردسرهای رفت و آمد شما را کمتر خواهد کرد. اگر به دنبال یک دکتر خوب متخصص زنان در تهرانپارس هستید، به شما خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی را پیشنهاد می کنیم. ایشان بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس و متخصص در حوزه های زایمان، نازایی و جراحی های زنان هستند. دکتر جوانمرد فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر سراسری (علوم پزشکی شهید بهشتی و علوم پزشکی مشهد) و دارای بورد تخصصی هستند. همچنین دوره های متعددی را در دانشگاه تهران پشت سر گذاشته اند.

دکتر منیژه جوانمرد خوشدل

اگر به دنبال یک دکتر خوب زنان و زایمان در تهرانپارس هستید، پیشنهاد می کنیم از مشاوره خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل، متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77714405-021 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

انتخاب دکتر خوب برای تشخیص و درمان بیماری هایمان گاهی اوقات کار سختی است.  اما با دانستن ویژگی های پزشک خوب و معیارهای انتخاب دکتر متخصص زنان خوب می توانید راحتتر پزشک خود را انتخاب کنید. برای پیدا کردن دکتر خوب می توانید از  روش های گفته شده در ابتدای مقاله استفاده کنید. اینها روش هایی هستند که همواره مردم به کمک آنها پزشک مورد نظر خود را پیدا می کنند.

در این مقاله سعی کرده ایم به سوالات شما برای انتخاب یک دکتر خوب متخصص زنان در تهرانپارس پاسخ دهیم. شما می توانید سوالات دیگر خود در این باره را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

2.4/5 - (9 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *