آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

تأثیر-لابیاپلاستی-در-میل-جنسی

به دلیل اینکه برای عمل لابیاپلاستی، قسمتهای اضافی و آویزان لابیامینور برداشته می شود، بعضی از بانوان نگران تأثیر لابیاپلاستی در میل جنسی شان هستند. آنها می ترسند، حذف قسمتی از لابیاها و یا عوارض لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی شان شود.
خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل، متخصص و جراح زنان و زیبایی زنان در این مقاله به این سوال شما پاسخ داده اند که آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می کند یا نه. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

عمل زیبایی واژن میل جنسی را کم می کند؟

عمل لابیاپلاستی باعث از بین رفتن حس جنسی خانم ها نمی شود. چون کل لابیاها برداشته نمی شوند و مهمترین بخش موثر در حس جنسی، یعنی کلیتوریس، دست نخورده باقی می ماند. اگر کلاهک کلیتوریس خیلی بزرگ باشد و روی آن را بپوشاند، موقع عمل لابیاپلاستی کمی آن را کنار می زنیم تا کلیتوریس بهتر تحریک شود.
قطع عصب های اصلی حسی موقع برش لابیاها، تنها علت بی حسی کامل این ناحیه بعد از عمل لابیاپلاستی است.  چنین مشکلی زمانی رخ می دهد که برای لابیاپلاستی سراغ جراحانی می روید که تجربه و مهارت بالایی در انجام عمل زیبایی واژن ندارد و به اشتباه به اعصاب واژن صدمه می زنند.

اگر قصد دارید عمل لابیاپلاستی را انجام دهید، می توانید به مطب خانم دکتر منیژه جوانمرد خوشدل، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان در تهران مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه عمل لابیاپلاستی و دریافت نوبت با شماره 77714405-021 تماس بگیرید.

تأثیر لابیاپلاستی در میل جنسی

به گفته خانم دکتر جوانمرد خوشدل، تأثیر لابیاپلاستی در میل جنسی را در اغلب افراد می توانیم به صورت بهبود ارگاسم و رابطه جنسی شان ببینیم. چون زیبایی واژن باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری حس کنید و تمایل بیشتری به برقراری رابطه جنسی داشته باشید. لابیاپلاستی به روش های زیر باعث بهبود ارگاسم می شود:

کاهش دردهای مقاربتی

بزرگی لابیاهای مینور باعث می شود موقع دخول، اصطکاک زیادی در ناحیه واژن ایجاد شود. همین مسئله منجر به درد و سوزش لابیاها حین و بعد از نزدیکی شده و نمی توانید لذت کافی از رابطه زناشویی تان ببرید. بعد از کوچک کردن لابیاها، دخول راحتتر انجام شده و رابطه جنسی بدون دردی را تجربه خواهید کرد.

تحریک پذیری بیشتر کلیتوریس

تحریک پذیرترین ناحیه واژن که باعث به ارگاسم رسیدن بانوان می شود، کلیتوریس است که اطراف آن را کلاهکی به نام هود پوشانده است. هود از کلیتوریس محافظت می کند اما در بعضی از خانم ها اندازه کلاهک کلیتوریس خیلی بزرگ است.
برای این بانوان، موقع عمل زیبایی واژن، قسمت اضافی کلاهک را کنار می زنیم تا کلیتوریس بیشتر در معرض تحریک قرار بگیرد. بنابراین بعد از لابیاپلاستی می توانید ارگاسم های شدیدتری را تجربه کنید.

5-حقیقت-درباره-بزرگی-لابیاهای-مینور

شما هم می توانید برای عمل زیبایی واژن به همراه عمل هودکتومی در تهران به دکتر منیژه جوانمرد خوشدل، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت معاینه و مشاوره با شماره 77714405-021 تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ عمل لابیا با دکتر جوانمرد

اگر قصد دارید عمل برداشتن لابیا را انجام دهید و نگران عوارض لابیاپلاستی هستید، حتما این پرسش و پاسخ درباره عمل لابیا را تا آخر بخوانید:

من بعد از عمل حس جنسی دارم ولی زیاد نیست، ربطی به عملم دارد؟

میل و حس جنسی بستگی به فاکتورهای مختلفی مثل سن، کیفیت روابط زوجین، تعادل هورمونی، روانکاری مناسب واژن و بیماری یا سلامت واژن دارد. پس این مسئله فقط مربوط به اعصاب کلیتوریس و لابیاها نیست.

کسانی که عمل لابیا انجام دادن، ترشحات واژن شان کم نمی شود؟

میزان ترشحاتی که برای روانکاری واژن هستند، مثل قبل خواهد بود. اما ترشحاتی مثل تعریق لابیاها بعد از عمل کمتر شده و بوی بد واژن برطرف می شود. این می تواند به بهبود رابطه جنسی تان کمک کند.

به تازگی لابیاپلاستی انجام دادم و هیچ حسی در واژنم ندارم. آیا عصب قطع شده است؟

به طور معمول بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی، لابیاها برای مدت کوتاهی بی حس می شوند. اما به مرور متوجه می شوید که حس آن برمی گردد. زمانی عصب قطع شده که بعد از بهبودی کامل لابیاها، حس جنسی این ناحیه اصلا بر نگردد.

عفونت بعد از لابیاپلاستی می تواند باعث از بین رفتن حس جنسی شود؟

خیر. عفونت ترمیم لابیا را دچار مشکل می کند اما به اعصاب واژن صدمه ای نمی زند. حتما در صورت بروز علائم عفونت بعد از لابیاپلاستی به سرعت به پزشک خود مراجعه کنید.

هودکتومی حین لابیاپلاستی باعث نمی شود کلا حس جنسی از بین برود؟

خیر. هودکتومی مثل ختنه نیست. برای ختنه کاملا کلیتوریس را حذف می کنند. اما در عمل هودکتومی، فقط کلاهک کلیتوریس کمی عقب زده می شود تا کلیتوریس بیشتر در معرض لمس و تماس قرار بگیرد.

عصب قطع شده در عمل زیبایی واژن قابل ترمیم است؟

معمولا ترمیم عصب ها ممکن نیست و در صورتی که قابل ترمیم باشند، حس جنسی به حالت اولیه برنمی گردد. توصیه می کنم، برای جراحی روی چنین ناحیه ظریفی به بهترین جراح لابیاپلاستی مراجعه کنید.

اگر شما هم سوالی درباره عمل لابیاپلاستی دارید، می توانید سوالات تان را در بخش نظرات بنویسید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم.

3.5/5 - (2 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *